Mitt liv i ord och bilder....



söndag 13 juni 2010

What have I done??!!!!

Faaaaaaaan....skulle göra mig till och ändra min design litegranna i min älskade blogg - som ni ser blev inte resultatet det bästa=( Vet inte hur jag ska få det att bli bra igen??? Så är någon kunnig där ute så är ni hjärtligt välkomna att hjälpa till;) Hmm...Emelie, du kanske kan hjälpa till när vi ändå ska träffas och ha viinkväll?;)
Helgen har varit såå bra, igår var ju 3 av våra 4 barn iväg på lekdag hos deras farmor. De var så nöjda och hade haft det såå kul=) Jag, Magnus och Elton passade på att uträtta lite andra ärenden under tiden. Skulle ju ha köpt blommor att ha på min trapp men kom hem med endast 2 blompinnar och en sten...INGA fina blommor på Blomsterlandet inte=( Tacka vare vet jag Dormens blommor, åkte dit idag med Eva & Viola - köpte så fina blommor och de hjälpte även till att plantera lite=) Så bra service, så trevliga och bra priser - kan rekomendera er att åka dit! Blev så fint på min trapp=) Efter att vi shoppat blommor åkte vi vidare till Hemsjöns Gårdsbutik, handlade 2 superfina vita broderade kuddfodral (bilder kommer senare), blev så fint i vår säng! TACK EVA som sponsrade mig i efterhand;)
Igår sov Amanda kvar hos oss, alla barnen var så nöjda och busiga...var inte helt lätt att få dem i säng men det gick=)
Idag fick Nellie sin födelsedagspresent i efterskott också; en rosa prinsesscykel med rosa glitter-skärmar och rosa cykelkorg, gissa om min lilla tjej blev överlycklig!?=) Hon fyller ju inte förrän i slutet av augusti så vi tänkte att det var lika bra att ge den nu så att hon kan använda den under sommaren. Efter några försök och hjälp av både mamma, pappa och grannen Lasse så cyklade hon skapligt bra *stolt mamma* =)
När Magnus körde hem de stora barnen till sitt andra hem hjälpte Nellie mig att vattna gräsmattan. Såg så gulligt ut när hon sprang fram och tillbaka med sin lilla rosa Hello Kitty-vattenkanna och vattnade - hoppas det gör verkan=)
Elton har varit lite småhängig idag, hoppas att han inte får öroninflammation IGEN=( Men det har inte hindrat honom från att krypa runt och ställa sig upp mot saker heela tiden, tycker att han är såå duktig=)
Nu ska jag också sova, resten av familjen gör det...Magnus ligger bredvid mig i soffan och snarkar som vanligt;) hihi

3 kommentarer:

Emelie sa...

Jag tycker att det ser bra ut.. Bättre än förut!! Men du kanske ville ändra mer =) Så jäkla krångligt det där.. Men vi kan titta på det i morgon! PUSS

tanten sa...

Nej du Emelie! Bättre förut! Det ska vara som det alltid har varit vet du väl!!:) Tanter tycker i alla fall det:):)

Hanna sa...

Ja jag är inte helt nöjd, eller så är det för att jag är så ovan=)