Mitt liv i ord och bilder....



fredag 4 juni 2010

Fredagsmys?


Vet faktiskt inte om jag kan kalla detta för fredagsmys när resten av mina familjemedlemmar ligger och sover? Hihi, men jag har det mysigt ändå...jag - datorn - snuset - TV:n - chokladen - coca colan, tycker att vi känns som ett himla bra team;)
Har jobbat hela dagen idag, gick himla bra och jag trivs så med allt allt! Skönt att få komma hemifrån också, men i bilen på vägen hem så började det suga i mammatarmen; åh vad jag saknade mina små!! När jag svängde in på vår gata stod lillan på trappen och vinkade - LYCKA =)
Någon som inte var lika lycklig var min sambo, som nu åkt på en jobbig förkylning=( Och nu vet ju alla ni tjejer att det finns ju inga som blir lika sjuka som våra älskade män...så synd om min lille lille Magnus ;) Huset såg ut som en bombnedslag när jag kom hem så efter att ha sövt barn spenderade jag en låång stund på att städa, plocka, ta hand om tvätt & disk...
Men nu njuter jag bara av att kunna sitta här med mitt älskade team Hanna =)

Inga kommentarer: