Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 30 juni 2010

Min födelsedag, Liseberg & sommarfest =)


Oj oj oj vilken underbart bra födelsedag jag haft!!!! Är så himla nöjd med precis allting, allt var helt perfekt=) Jag, Frida och Nicoline började bilresan till Göteborg med olika alkoholdrycker, många tokigheter och mycket skratt! Stannade på vägen dit och åt lite frukost; Frida hade gjort supergoda räksmörgåsar till oss och bjöd på juice och champagne till - hur lyxigt är inte det!
Väl framme i Göteborg åt vi supergod kinabuffé, shoppade och åkte spårvagn (såklart). Sen bar det äntligen iväg till LISEBERG - som vi väntat!!!=) Vi åkte karuseller, spelade på chokladhjul och åt gott, allt som man kan tänkas göra när man är på Liseberg.


Åkte flumride och blev helt blöta, (i alla fall jag och Frida), åkte Ballder flera gånger, Kanonen, Lisebergsbanan, Uppskjutet, Höjdskräcken mm mm.=) Älskar att åka karueseller, är alltid lika tuff innan jag ska åka men när jag väl sitter där fastspänd har jag dödsångest till tusen och skriker av både rädsla och glädje...haha!
Det var längesen jag hade såå kul, vi skrattade från morgon till kväll och jag har
fortfarande lite träningsvärk i magen=) Kom hem sent oc la mig halv fyra på
natten, gick upp vid kvart i sju men det var det lätt värt. Tack Frida och Nicoline som gjorde min födelsedag helt perfekt, kommer aldrig att glömma detta! Ni är såå snälla=)

Igår tog jag med mig barnen och åkte på sommarfest på Kyrkis. Nellie badade i pol, målade, gjorde halsband och mumsade glass med jordgubbar. Elton kröp runt på gräset bland alla barn och lyckades till slut dyka ner i en glasstallrik, gissa om han var nöjd! På eftermiddagen lekte lillan med Tilla, de sprang i vattenspridare, fikade och målade med målarfärg=)
Nu är lillan på dagis och leker, sista veckan innan vi tar sommarlov=)
Puss!

1 kommentar:

Ågrena gård sa...

haha tack för en kanon dag så snygga kort oxå :) nu är det bara att ladda för nästa tripp kram