Mitt liv i ord och bilder....



söndag 20 juni 2010

En helt vanlig söndag...

...i mitt liv. Vaknade av att det luktade illa och båda mina barn hade gjort nr 2 i sina blöjor, så det var bara att häva sig upp och byta på dem=/ Tänk om man kunde ha lika bra morgonhumör som dem? De är alltid lika glada när de vaknar, de bara utstrålar sån glädje!=)
Fixade en massa här hemma, medans Magnus låg och sov (bakis). Efter en stund fick han ta Elton så då gick jag och lillan ut och bar in en massa ved. Hon var så duktig och hjälpte mig=) Som belöning åkte vi till McDonalds, vilket uppskattades av alla familjemedlemmar! Fick med mig två fina rosa cocacola-glas hem också=)
Vi valde att åka lite småvägar hem för Nellie ville kolla på kor, hon älskar dem=) Hon säger att hon vill ta hem en så att den kan bo hos oss, så jag fick förklara att det inte gick eftersom att vi kanppt har något gräs hemma och då skulle inte kon ha något att äta;) Tror att hon nöjde sig med den förklaringen...hihi.
Väl hemma blev det bara en massa familjemys och bus, pappa lärde Nellie en massa fula ord och Elton fick ha på sig Nellies hårband, han blev såå söt=) Och som ett brev på posten så somnade båda barnen gott!
Imorgon ska vi åka och hälsa på Nicoline och barnen, Frida och hennes små ska också med, ska bli riktigt skoj=)
Är sååå nervös inför intervjun imorgon, men kan ju inte göra så mycket mer än att vara mig själv och det kan ju inte vara så värst svårt;)

Inga kommentarer: