Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 24 juni 2010

Godmorgon!

Ja säg den lycka som varar som evigt!? Nä men, jag trodde faktiskt att min lilla dotter hade kommit in i en period där hon skulle sova längre på morgnarna med ICKE (hon har ju faktiskt vaknat efter 7 två ggr denna vecka). Trots att hon varken sov lunch igår eller la sig i tid så väckte hon mig redan strax efter 5 imorse!
Igår spenderade jag och mina små förmiddagen hemma hos Tiina, vi hade såå mysigt=) Satt ute i solen och fikade på supergott fika, fick ett jättefint kort, blomma och en trisslott av Fru & Herr Larsson=)
Efter en stund började min lilla tjej att bli lite rastlös så vi tog en tur till lekparken så att hon fick leka av sig lite! Vi gungade, åkte rutschbana och lekte i sandlådan. Även Elton fick vara med i sandlådan och hela han blev full an sand och grus, hamnade även hel del i hans lilla mun;)
Innan hemfärd hann jag även få en snabblektion i hur man sköter tomater - myyycket uppskattat!
Istället för att åka hem åkte vi hem till barnens mormor, där vi blev bjudna på mat=) Och lillan valde att stanna kvar där medans vi andra tog bilen in till Willys för att storhandla...skönt att ha fyllt upp igen i alla gömmor igen!
Nu på fm ska jag till Nellies dagis och kolla på när de ska ha midsommarfirande, ska bli kul=)
Nä nu är det lika bra att sätta igång med allt så att vi inte blir sena!! Tjohej!

Inga kommentarer: