Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 9 juni 2010

Älskar mina barn!!


Åååh det bara bubblar i hela mig!!=) Har så otroligt fina och goa barn! Är så himla stolt över dem båda. Nellie är en så stark, modig och envis tjej med enormt mycket skinn på näsan. Hon är också så himla snäll och empatisk, och oj vad hon har humor...=) Ikväll när jag skulle lägga henne, så sa hon att hon älskar mig - det värmer i mitt mammahjärta och dessa ord kan jag leva i en evighet på=) Elton är en tuff kille med en stark vilja, han är så otroligt frammåt och lär sig nya saker hela tiden=) Blir så imponerad av honom och hans viljestyrka! Tror inte att det kommer att dröja så länge innan han börjar gå...
Igår jobbade jag, Sofia hade Elton och när jag hade lunchrast åkte jag hem till henne - blev bjuden på hemmagjorda köttbullar, potatis och sås=) Inte varje dag man blir så bortskämd med så god mat!!
Idag när lillan var på dagis åkte jag och Elton Pelton hem till Fru Larsson och fikade, alltid lika mysigt=) Hann även med en liten shoppingrunda på ICA och införskaffade mig jättemysiga plastmuggar och safttillbringare inför sommaren=) Tiina följde med och hämtade lillan på dagis och då passade Nellie på att följa med in till Tiina på ett glas saft också=) Sedan åkte vi hem till barnens mormor som varit på semester i England, barnen fick superfina kläder. Vi blev också bjudna på BK, riktigt gött!
Nu på kvällen hade jag lite hjälp av Eva med barnen, så snällt! Magnus jobbade över och det är alltid skönt med ett par extra händer när det kör ihop sig...
Ännu ett roligt och givande inlägg av Hanna Beatrice Engvall ;)

Inga kommentarer: