Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 10 juni 2010

Tur...


att det var någon som uppfann kaffet!=) Nu när mina barn envisas med att vara så himla morgonpigga. Nellie vaknar nästan alltid innan kl 6 och tycker att det är så roligt att väcka sin lillebror också. Elton är superglad när han får komma upp tidigt och leka...
Det är bara jag, en trött och sliten mamma som inte alltid tycker att det är lika roligt att häva sig upp innan tuppen. Men som sagt då är det en himla tur att det finns kaffe, gärna starkt! Brukar dricka några koppar och sen är jag igång, som nu när jag snart fått i mig min andra kopp och hunnit läsa dagens NA =)
Får se vad jag ska hitta på med mina små idag, vi ska vara hemma från dagis iaf. Ikväll ska vi åka till Viby Kyrka och kolla på Emilia som slutar 1:an, och sen ska de följa med hem=)

Inga kommentarer: