Mitt liv i ord och bilder....



måndag 21 juni 2010

Vilken dag!


Ytterligare en bra-dag för mig och mina små=)
Idag styrde vi bilen mot Adolfsberg och hem till Nicoline och hennes små pojkar! Har ju inte varit där förrut så det var på tiden, så fint och mysigt de hade det=) Nellie, Tilla och Colin hade jätteroligt tillsammans; de hoppade studsmatta på baksidan och fikade ute i solen=) Vi mammor satt och njöt av solen och lite skitsnack om våra lata karlar;) Lille Ryan som bara är någon månad äldre än Elton har precis lärt sig att gå litegranna, vilken duktig kille! Elton och Ryan satt på studsmattan tillsammans och såg så söta ut, de blir nog bra kompisar om något år=)
Lilla Svea låg mest och njöt av sällskapet och kollade på när killarna kröp runt, hon har precis lärt sig att sitta så det är nog inte alltför länge kvar tills hon också börjar krypa (även om hennes lilla mamma försöker motverka det).







Efter en stund tog Colin med sig tjejerna till lekparken precis utanför, oj vad roligt de hade! De klättrade, åkte rutschbana och gungade - alla barnen var såå nöjda!=) Var riktigt kul att träffas vi mammor från den gamla föräldragruppen, hoppas att det blir fler gånger och lite mer ofta.

Nu på eftermiddagen har jag varit på anställningsintervju, det gick sååå himla bra, känner mig så nöjd!=) Så nu är det bara att vänta och se...spännande!
By the way, Elton hade inga vattenkoppor...massa knott-bett bara. Däremot fick jag rycka bort en fästing från hans arm idag, hoppas att han inte blir dålig... Får be bvc att kolla på det imorgon när vi ska dit på 8 månaders kontroll.
See ya!



Inga kommentarer: