Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 17 juni 2010

Nöjd & Glad!


Är så himla nöjd med mitt liv just nu, allt känns så himla bra=)
Igår spenderade jag och Elton hela dagen på Marieberg med Emelie och Tiina. En helmysig dag med många skratt, shopping, god mat och lite glass - vad mer kan man begära? Var inga som helst problem att ha med Elton på Marieberg, han var så nöjd hela tiden...fick uppmärksamhet till tusen och älskade att bli omkringburen av tjejerna! Han blev till och med bortskämd med en superfin pikétröja från Tiina och en jeansskjorta från Emelie;) Av mig fick han ett par jeansshorts och ett par supersöta badbyxor. Nellie fick en Hello Kitty (såklart) tröja och rosa nagellack=)
När jag kom hem fick jag ett telefonsamtal ang. ett jobb som jag sökt så på måndag ska jag på anställningsintervju!!! Känns lite nervöst men så kul=)=)=)=)=)
Idag har jag och barnen varit på Kyrkis; Nellie lekte med Tilla, och Elton kröp runt överallt och var supernöjd. Han till och med klättrade uppför rutschkanan, han är så duktig och frammåt min lille kille!!=) Jag hann även med att snacka lite skit med de andra mammorna vilket alltid sätter lite guldkant på vardagen;)
Efter Kyrkis tog vi med oss Tilla hem och sen kom mamma Frida och lilla Svea efter. För en gångs skull bjöd jag på lunch, annars är det alltid Frida som bjussar på mat och god fika. Sen tyckte tjejerna att det kunde vara roligt att gå ner till sjön och plaska och så fick det bli=) De plaskade och "simmade" som två tokar i vattnet och vi mammor njöt av den härliga sommarsolen. Våra minsta satt/låg i sina vagnar och tittade nöjt på.
Nu på kvällen har jag (hör och häpna) och Eva gått en långpromenad, känns så skönt! Känner mig taggad att börja röra på mig och hoppas att det ska räcka längre än en dag!!? Den som lever får se...
Imorgon ska lillan till dagis igen, jag och Elton åker hem till Emelie och våldgästar en stund. Imorgon kväll ska hela familjen hem till Pernilla med familj och grilla, ska bli så kul för det var evigheter sen sist vi sågs!!!
Nu ska jag tvätta lite och fixa lite kvällsmat till Alexander och hans kompis som är här och ska sova över=)

Inga kommentarer: