Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 15 juni 2010

I hate myself


Ååååh vilken hemsk ångest jag har nu...=(
Just i detta nu skulle jag EGENTLIGEN ha druckit vin med mina älskade väninnor, men ICKE. Var helt slut på eftermiddagen så jag valde att ställa in vinkvällen hemma hos mig. Kände att jag inte skulle orka hålla mig vaken och vara social... Nellie skrek i stort sett hela eftermiddagen och när hon väl somnade runt kl 6, gjorde jag det med...vaknade efter ca 1 timme och då var Alexander här=) Var längesen han var här så det var extra kul! Nu känner jag mig något piggare än förrut och ångrar så att jag ställde in, Emelie och Tiina sitter och dricker vin i Laxå....=( Nog gnällt om det, kommer nog att vara piggare imorgon=)
Idag efter att jag hämtade lillan på dagis åkte vi ut till Ågrena Gård så att Nellie och Tilla fick leka lite=) Tjejerna ville gå ut till hästarna i hagen och så fick det bli=) Nellie tyckte att det var så spännande att gå runt där bland de stora hästarna.

Det märks också att Elton och Svea funnit varandra - Elton kröp glatt fram till Svea och tittade så mysigt på henne...vem vet, kanske kan bli något i framtiden?;)
Nä nu ska jag krypa ner i sängen så jag är pigg inför Örebro-trippen med mina vänner=) Nellie ska få vara hos moster Sofia och Elton får följa med mig.

1 kommentar:

tanten sa...

Man ska lyssna på sin kropp! Och vila när man kan!!!!:) Bra gjort Engvall!!!!!