Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 10 juni 2010

Örebro-tripp


Ja det blev en ganska spontan Örebro-tripp idag med mina barn=) Min väninna Ermina skulle dit också så vi mötte upp henne där. Vi åt glass i solen och bara hade det trevligt, Nellie var supernöjd och som vanligt smällde hon i sig sin glass jättefort för att sedan fortsätta att äta på min;) En riktig gottegris!
Vi passade också på att hämta ut Eltons 6 månaders kort från Wasa foto också, de blev kanonbra! Innan vi skulle åka hem fick lillan åka i en "karusell-bil", hon fick syn på den och ville givetvis åka=) Erminas lilla Melissa fick också provsitta när bilen stannat=)
På hemvägen stannade vi till på McDonalds och åt, och mamma Hanna fick ytterligare att cocacola glas till sin samling. Nellie passade även på att åka lite rutschbana=)
Nu sover barnen så gott, och lika bra det så att de är pigga ikväll när vi ska till kyrkan på Emilias skolavslutning=)
Nu ska jag dricka kaffe, är sååå sugen!

Inga kommentarer: