Mitt liv i ord och bilder....



måndag 14 juni 2010

Fullspäckad dag=)

Har hunnit med en hel del idag=) Efter att jag lämnat lillan på dagis åkte jag och Elton hem till Marina och fikade, var längesen jag var där så idag var det extra trevligt.
När vi kom hem igen allihopa kom barnens mormor och gammelmormor på besök, Nellie var så nöjd och glad=) Min mormor var så snäll och lagade kålpudding åt oss, hon brukar göra det när hon kommer och vi älskar det!! Jag slängde ihop en rabarberpaj som var uppskattad av alla, till och med Elton fick smaka men fy vad han tyckte att det var surt med rabarber!!
Efter att de åkt kom Sofia och Pekka på besök, gissa om lillan blev nöjd. Hon visade förstås sin nya cykel och cyklade en liten bit - min duktiga tjej=) Elton var också nöjd med alla gäster, många som busade med honom.
Tycker att det är så skönt att ha folk hos sig, skönt med avlastning...hann till och med äta och fika i fred=)
Nu sover de små så gott och mannen är ute och fixar i trädgården så det är väl dags för mig att dra mitt strå till stacken och TVÄTTA =/
Imorgon blir det vinkväll med mina älsklingar Emelie & Tiina - hur ska det sluta?;)

Inga kommentarer: