Mitt liv i ord och bilder....



fredag 25 juni 2010

Midsommar=)


Åh vilken mysig morgon och förmiddag vi har haft hela familjen=) Kl 9 imorse var vi ner och plockade blommor till Midsommarstången - Emilia, Dewin och Nellie var så duktiga och plockade massor av blommor och hjälpte till med både det ena och det andra! Själv fick jag det STORA ansvaret att klä den ena ringen som ska hänga på stången, måste säga att jag är ganska stolt över mig själv; resultatet blev bra (däremellan lyckades jag trassla ihop TRE snöre-rullar).
Efter att Midsommarstången var klädd blev barn och vuxna bjudna på glass - mycket uppskattat av alla som var med=) Men det som gjorde våra tre största barn mest glada var nog att de fick åka släp efter en traktor hem! Åh vad nöjda de var när de satt där=)
Nu ska vi käka lite lunch och sen göra oss Midsommarfina och dansa kring den ljuvligt fina Midsommarstången!
Sommarkramar från mig=)

Inga kommentarer: