Mitt liv i ord och bilder....



lördag 26 juni 2010

En softardag=)


Ja herregud vad lugnt vi tagit det idag, finns inte mycket som vi åstadkommit idag alls=) Känns ändå ganska bra...brukar få sån ångest om jag inte hunnit uträtta det som jag velat men inte idag.
Barnen har i alla fall varit ute i stort sett hela dagen och lekt, tur att de har kompisar precis över gatan för de har så kul ihop=) Vi tog ut två lektält åt dem också, så där har de suttit och lekt också.
Nellie la sig innan kl 18 idag, helt slut efter allt lekande...imorgon ska vi ev. hälsa på Familjen Hellman Jinnestrand, ska bli kul.
Märkte idag att Elton fått en ny tand, i överkäken...måste ha kommit igår...=)
Nu är det knappt 2 dagar kvar tills vi ska till Göteborg och Liseberg, Nicoline ska med också ska bli sååå skoj=)
Nu ska jag fortsätta dricka vin med min älskling, vin med jordgubbe i!

1 kommentar:

tanten sa...

Bra Engvall! Fortsätt att tänka så! Man behöver inte hinna allt:):)