Mitt liv i ord och bilder....



söndag 27 juni 2010

Mysiga dag=)


Ännu en mysig dag i mitt liv - vaknade imorse av skönsjungande sång från hela min familj, frukost på sängen, blommor och paket=) Gissa om jag blev överlycklig!! Dewin och Emilia åkte ju hem idag så de ville hinna fira mig också, även om jag fyller imorgon - så gulligt av dem!!
På förmiddagen åkte vi hem till familjen Hellman Jinnestrand, alla barnen lekte kanonbra och vi vuxna trivdes ute i solen=) Jag och Frida tog med oss Emilia ut i hästhagarna så att hon fick klappa på lite hästar, det tyckte hon var kul=) I Ågrena gård bjöds det på både god mat och fika, så lyxigt. Dock så var det inte lika skoj att på vägen dit så gick vår kära bil sönder, men vi fixade i alla fall att köra dit men vår kära Eva fick komma och hämta oss, så snällt!


På eftermiddagen gjorde jag en jordgubbstårta och hade lite kalas för mig=) Eva var här i vanlig ordning, mer ovanligt att hon inte är här;) Men vi trivs så med henne, hon är helt klart en stor del av vår familj och vårt liv - älskar dig Eva...och som mormor säger, skulle aldrig klara mig utan dig!
Mer oväntat så kom även Emelie och Johan hit, såå uppskattat=) LEN!!!
Nu är Magnus iväg och hämtar skräpmat till oss, ska bli så gott!=)
Imorgon bär det ÄNTLIGEN iväg till Göteborg, Liseberg!!=)=) Som vi väntat!!! Det ska bli superkul!!! Hoppas på en dag med mycket skratt, tokigheter, öl, cider, vin, shopping och karuseller=)=)
Puss på er alla!

1 kommentar:

tanten sa...

Tack för sååå god tårta!:) Och som jag sagt förut! Det är en vana bara:):) Hälsa lilla mormor det:) Ha en underbar födelsedag<3<3<3