Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 22 juni 2010

Oh yes!!!!!!=)

Finns nog inga ord som kan beskriva hur GLAD jag är just nu=) Som sagt, anställningsintervjun igår gick ju kanonbra enligt mig och likaså för de som intervjuade mig! Jobbet är mitt mitt mitt!!! De var supernöjda med mig=) Äntligen har jag fått betalt för allt slit och arbete som jag lagt ner!!=) Åååååh=) Börjar jobba som förskollärare i Mullhyttan den 9:e augusti! Så nu passar jag på att fira med en flaska vin som Eva köpte till mig - kan livet bli så mycket bättre??=)
Har för övrigt haft en kanondag. Var till bvc på 8 månaders kontroll för Elton, allt var som det skulle och han har ökat bra i vikt och längd.


Hämtade lillan på dagis och styrde bilen mot Askersund där vi mötte upp Pernilla, Elias och Thure=) Vi började med att äta lite god mat på en uteservering, så skönt att sitta ute i det fina vädret. Efter det gick vi ner till hamnen och kollade på båtar, Askersund är verkligen en mysig sommarstad speciellt nere vid hamnen med snäckbåten och alla glassbodar. Sen åkte vi vidare till Hembygdsgården och tittade på alla djuren där, fanns getter, får, höns, tuppar, kaniner och ankor - barnen tyckte att det var så roligt=)
Vi hann även med en liten fika i gräset, där jag fick agera flasköppnare...lyckades få upp 2 kapsyler utan öppnare - det ni;) Som tack för det spillde Pernilla ut halva sin dricka, jag som slet så :)
Vi avslutade dagen med att låta barnen gunga och då satte tröttheten in hos de små, så det var bara att häva sig in i bilen och åka hemmåt!
Nu ska jag fortsätta med mitt firande, god natt gott folk!

1 kommentar:

Helen sa...

Mysigt ni verkar ha det! =)