Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 1 juni 2011

Jaaaa!!


Nu tar vi äntligen lite långledigt=) Ska vara ledig tills på tisdag nästa vecka, känns himla skönt...ska inte göra någonting - bara vara - med mina älsklingar=)
Idag var Nellie med mig till jobbet (hennes förskola var stängd), var riktigt skoj att ha med henne och jag tror att hon tyckte att det var riktigt skoj att se hur hennes mamma jobbar=) Elton fick vara med pappa och hälsa på Emilia och Dewin i skolan, även han verkade vara riktigt nöjd med dagen=)
När jag kom hem åkte Magnus iväg till jobbet så jag och barnen passade på att busa ute i solskenet. Fick även besök av pappa och Eva och som vanligt ville barnen följa med dem när de skulle åka så de fick åka med dem en stund. Det var himla bra för då hann jag städa undan på vår skitiga altan (som snickarna stökat ner), tvätta och ta hand om disken.
När barnen kom hem åt vi korv med bröd till kvällsmat så gott=) Sen somnade båda mina små så gott efter en händelserik dag. Jag ska snart göra detsamma, vill vara pigg imorgon när jag ska vara "själv" med barnen (Magnus måste jobba).

Inga kommentarer: