Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 21 juni 2011

Oflyt...


Lillan blev sämre som jag befarade=( Hon har varit så dålig idag, mest sovit och mått illa men har även spytt några gånger...är lite osäker på om det är maginfluensa ändå? Hon har ju mått illa i flera dagar innan... Ingen annan i familjen mår i alla fall illa (än så länge), vi får hålla tummarna att vi andra klarar oss - känns som att vi haft tillräckligt med sjukdomar nu!
Elton har i alla fall varit pigg och glad hela dagen och många prickar är redan torra så nästa vecka borde han kunna gå till dagis igen som vanligt=)
Vi hade i alla fall tur som fick besök av moster Jejje idag (trots smittorisken), hon hade med sig filmen Trassel till min och Nellies stora glädje=) Skönt med lite vuxensällskap när man går hemma med sjuka barn...
Snickarna var här idag och arbetade som bara den (de vågade inte gå in), de fortsatte med utbygget på framsidan och byggde klart själva stommen uppåt - ser ut att bli riktigt fint = nöjd=)

Nu på kvällskvisten tog jag och Eva en biltur med pappas nya bil till Mullhyttan=) Köpte med mig alldeles för mycket onyttigt hem men fick en trevlig pratstund med Eva över en kopp kaffe på den lokala pizzerian;)
Hoppas på en lugn natt med mycket sömn trots mina sjuka små, känns som att man behöver all energi man kan få när man är hemma på dagarna.

Inga kommentarer: