Mitt liv i ord och bilder....



fredag 3 juni 2011

Soliga Karlstad=)


Vi har verkligen haft en toppendag tillsammans idag i Mariebergskogen i soliga Karlstad=) Barnen hade roligt hela tiden och det var riktigt skoj att få titta och klappa på alla djuren, åka tuffe-tåg och leka i alla lekparker!! Vi föräldrar hade också det kalasbra hela tiden och vi njöt av varenda sekund=) Förutom allt gott vi ätit, roligt vi upplevt och sett så avslutade vi denna dag med ett besök hemma hos min mormors särbo i Forshaga - mycket trevligt=)
Barnen somnade som två stockar i bilen påväg hem.
När vi kom hem hade Eva städat och tvättat undan åt oss, så snällt...vi har det såå bra=) Jag och min älskling avslutar denna superlyckade dag med en varsin kall öl framför TV:n i soffan.





1 kommentar:

Alltiallo sa...

Låter som en dröm!<3 Men det är ni värda!<3 Tack för lånet av min stol!;);)