Mitt liv i ord och bilder....



söndag 5 juni 2011

Heja Simon!


Jag fick rätt, trodde och ville att Simon skulle vinna BB och så blev det också=)
Idag på förmiddagen åkte jag och mina små + pappa hem till farfar i Sköllersta och hälsade på, var så längesen jag var där och kände att det var dags att ta en liten tur dit=) Barnen tyckte att det var jättemysigt där, de sprang runt i hans fina blomsterträdgård och busade och gungade i hans "trädgårds-gunga" - Nellie tycker att vi måste ha en sån här hemma också...kan nog inte så mycket annat än att hålla med henne, vore så mysigt med en sån.
När vi kom hem fick vi överaskat besök av Emilia och Dewin som nu sover här inatt, mysigt!
Jag har spenderat eftermiddagen och kvällen i min trädgård och fixat lite, blev inspirerad av farfars fina trädgård=) Man blir så himla glad av alla färgglada blommor som växer överallt, men det lär väl ta århundraden innan jag hinner få till något sådant.
Igår kväll var jag iväg på grillfest hos Emelie och Johan, var kul att träffa lite kompisar och prata och skratta...synd bara att det blev en så kort stund.
Nu sover alla fyra barnen, mannen är iväg och repar med Dagge och Niclas - tid för eftertanke för mig...sköönt. Imorgon ska jag upp tidigt och vända rätt på dygnet, kan vara bra inför den kommande arbetsveckan. Imorgon är det ju också Sveriges nationaldag och vi ska som vanligt fira den med tårta och ballonger på Hasselfors torg, detta år får vi också sällskap av Therese, Kim och Cornelia - myysigt!

Inga kommentarer: