Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 29 juni 2011

Första doppet i sjön=)


Idag tog jag sommarens första dopp i sjön, var riktigt skönt=) Iofs tog jag mer en snabbdopp medans Nellie däremot var i över en timme! Elton blev hur rädd som helst när vi skulle bada med honom så han fick sitta och mumsa på en massa gott i solskenet istället. Hade också sällskap av Eva vid sjön, var så härligt att bara sitta där och njuta av den fina utsikten - så rogivande!
När vi kom hem grillade vi och tog en varsin kall öl tillsammans med Eva - det är sommar det=)
Nu sitter jag och Magnus och försöker välja färg till vårt nya hus...som tur är det ju jag som bestämmer här i huset;)
Tjingeling!

1 kommentar:

Låtsas Mamma sa...

Tack för en underbar kväll!<3 Det behövde Tanten!Men det där om vem som bestämmer.Det vet jag inte om jag kan hålla med om?;););)