Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 28 juni 2011

Någon fyller år idag...


...vem kan det va? Jo, Hanna fyller år idag hipp hipp hurra!! ;)
Det är inte för att jag måste fira min födelsedag och göra en stor sak av dem men oj vad jag blivit uppvaktad idag!
På jobbet blev jag riktigt uppvaktad med en superfin (rosa) blomma och många många grattiskramar - oväntat men så välkommet.
Slutade tidigt och åkte och hämtade mina små för att sedan åka och hälsa på vännen Tiina och hennes sockersöta Astrid=) Nellie var eld och lågor som äntligen fick träffa den lilla bäbisen och till och med hålla i henne!! Elton tyckte också att det var kul att träffa Astrid och tyckte nog att hon var väldigt fascinerande=) Blev även uppvaktad där med en superfin (rosa) blomma + kort!

Nu på eftermiddagskanten har vi haft tårtkalas med Magnus mamma, sambo och Magnus pappa - av dem fick jag presentkort och en superfin (rosa) blomma!=)
Av Magnus fick jag tre RÖDA lyxrosor och en massa pengar att shoppa för, kanonbra!!!
Innan tårtkalaset var vi ner till sjön; Magnus och Nellie badade...det var riktigt varmt i vattnet. Jag och Elton nöjde oss med att kolla på och doppa fötterna lite lätt;)
Förutom allt personligt uppvaktande har jag blivit bombaderad av sms och fina grattisinlägg på Facebook - tack alla!



Sänder en extra tanke till mina bästa Eva, Elin, Viola och Siv - har tänkt på er hela dagen... Styrkekramar!!
Erik - Vila i Frid.

Inga kommentarer: