Mitt liv i ord och bilder....



fredag 24 juni 2011

Mysigast!


Igår var verkligen en fullspäckad dag, trots att jag "bara" var hemma och vabbade. Efter frukost åkte jag och lämnade mina små hemma hos Elin en stund - hade gjort iordning ett varsitt kort till Nellies och Eltons fröknar med en superfin dikt på. Ville såklart köpa en blomma till och fixade det medans barnen var hos sin moster, alla fröknar blev superglada och någon fällde en liten tår (jag också). Tycker att det är så viktigt att visa uppskattning till de som tar hand om ens barn dagarna i ända, hur vridet det än låter så är ju mina barn nästan mer på förskolan än här hemma.. Kändes i alla fall himla bra att få ge något, även om det bara var något litet.
Sen efter att Magnus slutat jobbet (slutade lite tidigare för en gångs skull) åkte vi in till världens mest hysteriska Willys och storhandlade mat - gick smärtfritt i alla fall och vi var hemma i skaplig tid.
Kom hem till våra stora barn som kom igår, två glada och nöjda supermysiga storasyskon som vi alla har saknat=) På kvällen grillade vi korv och efter hade vi film-mys allihopa i soffan, vi köpte Trassel igår till alla så det var mycket populärt - en massa popcorn och vattenmelon gjorde susen till också=) Jag hade turen som fick världens skönaste massage av Dewin också, på hans initiativ=)!!!
Nu ska vi snart äta frukost och sen bege oss av ner till Bruket och plocka blommor till Midsommarstången - alla barn som hjälper till blir bjudna på glass!!

1 kommentar:

Emmas Andra Bullar sa...

Ha en jättefin midsommar!
Ska lägga upp någon bild i min blogg lite senare idag så du får se!
Hoppas vi får se dig nästa vecka, A har saknat dig!
Kram!