Mitt liv i ord och bilder....



fredag 17 juni 2011

Fredagsmys


Ikväll hade jag fredagsmys själv med barnen, så himla mysigt=) Magnus är iväg på jobbfest så då passar vi på att mysa till ordentligt här hemma.
Eva var snäll och kom hit med pizza till oss, så gott! Sen beställde Nellie popcorn och så fick det bli, vi mumsade alla tre så det stod härliga till;) Trots Eltons vattenkoppor har han varit himla pigg och glad nu på eftermiddagen och kvällen, han och Nellie har lekt massor och jag likaså.
Det har inte kommit så många vattenkoppor men värst är det i hårbotten, där har han massor...men än verkar det inte klia så mycket som tur är.
Nu sover båda mina små och jag passar på att plocka undan det sista inför kvällen, ska lägga mig tidigt ikväll så att jag är pigg tills morgondagen. Elin är snäll och sitter barnvakt till våra små (så länge Elton inte blir sämre givetvis) så att även jag kan följa med och lyssna på Magnus (MOB) när de spelar=)

Inga kommentarer: