Mitt liv i ord och bilder....



måndag 20 juni 2011

Härliga dag!


Har haft en supermysig dag (förmiddag) tillsammans med min lille Prickikorv;) Trots alla prickar så har han varit på gott humör och orkat busa en hel del med sin lilla mamma... Men när han väl sov middag så passade jag på att storstäda och tvätta här hemma, hann med en hel del så det var riktigt skönt.
När Elton sovit färdigt åkte vi och hämta Nellie och hennes kompis Ida-Li på dagis - tjejerna har laddat hela helgen inför denna dag=)


Nellie och Ida-Li hade superskoj hela tiden; de hjälpte mig att göra rent polen och fylla på med rent vatten och badade och hade såå skoj (vi hade sån tur med vädret så att det gick att bada i solskenet)!! De hann även med att hoppa studsmatta, gunga och fika med glasstrutar innan Ida-Li´s pappa kom och hämtade henne=)
Pappa kom även hit och lagade min gräsklippare och jag kunde äntligen klippa resten av gräsmattan....TRODDE JAG JA! Men icke!! Den gick sönder igen...känns som att den tagit sina sista andetag så vi får nog öppna den stora plånboken och köpa en ny BÄTTRE. Får se hur generös min man är;)

Är grymt rastlös nu...känns att jag inte varit på jobbet idag...alla sysslor här hemma är ju klara...men på onsdag är mitt liv "vanligt" igen =)

1 kommentar:

Tanten;) sa...

Vilken underbar dag du haft!<3 Och Olsson tar säkert fram den största plånboken och köper en ny bra sax åt dig! ;) Sen kan du klippa när du vill helt gratis utan bensin;)