Mitt liv i ord och bilder....



lördag 11 juni 2011

En dag i kärlekens tecken=)


Ser fram emot dagens bröllop mellan Pernilla och Andreas, är så himla glad för deras skull=) Magnus och jag har turen som har en privat frisör här hemma som ska hjälpa oss med klippning och hårfixering - tack Malin som ställer upp i sista sekund!!!
Igår åkte jag hem tidigare från jobbet med feber och halsont men mår mycket bättre idag som tur är. Orkade i alla fall med vårt älskade fredagsmys tillsammans med alla fyra barnen; vi mumsade glass som vi köpt från hemglassbilen, pizza och en massa chips - stora som små var nöjda=)


Emilia hade skött sig exemplariskt på förskolan igår, alla var supernöjda med henne och ville gärna att hon skulle komma tillbaka - blir så himla stolt över henne!!
Nu på morgonen har jag och lillan varit och duschat hemma hos Viola (eftersom att Magnus fortfarande inte fixat varmvattenberedaren och för att vi inte vill duscha i iskallt vatten), Nellie fick glass och kakor och jag hann med en snabb kopp kaffe=) Tack Viola för lånet av duschen!!!
Snart är det dags för mig att bli fixad i håret=) Puss

Inga kommentarer: