Mitt liv i ord och bilder....



lördag 18 juni 2011

Jävla gräsklippare!


Efter att Magnus åkt iväg för att rigga upp alla saker inför spelningen passade jag och barnen på att gå ut i det härliga vädret (gäller ju att ta tillvara alla solglimtar som kommer känns det som). Barnen lekte så bra ute så jag tänkte att jag lika gärna kunde vara lite effektiv och klippa gräsmattan - hann att klippa halva gräsmattan sen stejkade den och la av=/ Nu ser det verkligen ut som skit här hemma...fan vad irriterande.
Nu har Elin och pappa varit här och hämtat barnen så att stressade jag kan få göra mig iordning i lugn och ro, så snällt! Är nästan helt klar...väntar på att Magnus ska komma hem och sen ska vi åka hem till Malin och Andreas och förfesta litegranna innan det bär iväg till Jordgubbens dag - ska bli såå himla roligt!!!

1 kommentar:

Emmas Andra Bullar sa...

Skit i gräset ;-)
Hoppas ni får en jättekul kväll!
Och du, din prinsessa är också väääldigt söt!
Kram!