Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 16 juni 2011

Jordgubbar


Jordgubbar är f-n det godaste som finns, kan verkligen äta hur mycket som helst...såå gott=)
Idag när jag och barnen kom hem från arbete och dagis (magnus var/är iväg och repar) hade snickarna kommit en bra bit på vårt "lilla" utbygge framåt, känns som att det blir himla litet men svårt att se innan det är klart - fint blir det i alla fall och det känns superbra!
När jag och barnen kom in passade vi på att äta jordgubbar och glass - Nellie och Elton åt som bara den och jag likaså=) Träffade dem ju knappt igår eftersom att jag kom hem så sent efter sommarfest med min kära arbetskollegor, så idag var det extra mysigt att bara få umgås...


Efter bus och kvällsmat stoppade jag och Nellie, lillebror i säng och sen kröp vi själva ner i soffan under täcket och gosade=) Läste tre sagor för lillan: myspys - den tiden är så värdefull för mig!
När även Nellie somnat var det dags för mamma Hanna att hinna med alla hushållssysslor som fått stå tillbaka några dagar nu, tvätt, disk och städ i mängder men nu är huset fint och städat igen (skönt tills helgen).
Nu ska även jag göra som mina små och krypa ner i sängen, god natt!

Inga kommentarer: