Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 8 juni 2011

Nytt tak & övervåning!!=)


Hade en superduperbra dag på jobbet - den bara susade förbi=) Tänk att man har det så bra!!
Direkt efter jobbet (16.10) åkte jag in till Marieberg och snabb-shoppade: införskaffade mig nya skor till helgens bröllop, smycken, smink, hårfärg, presenter, kläder till barnen, och tårta till "mina" händiga byggnadsarbetare=) När jag körde in på vår gata (18.45) här hemma såg jag ETT NYTT TAK och därmed också en ny våning på mitt älskade Lövlunda!!=) Gissa om jag blev glatt förvånad/överaskad! Vår dröm håller äntligen på att gå i uppfyllelse=) Nu kan man ju verkligen börja se hur vårt hus kommer att se ut. Snickarna har lagt ner ett himla jobb och slitit som bara den idag, så imorgon ska de bli bjudna på tårta och annat gott.
Nu på kvällen har min älskling varit snäll och färgat min hemska hemska utväxt, vem behöver en frisör när man har en så duktig karl?;)

2 kommentarer:

Annsophie sa...

Ser ut att bli kanon =) hur många rum blir det?

Ari Laine sa...

Det går fort! Bara färgen kvar nu så att säga! *FNISS*
Göööt!!!
Det är ordning på er! Blir ju kanot det där!