Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 2 juni 2011

Härlig dag!


Har haft en supermysig dag tillsammans med Sanna, Leon och Melvin. Nellie och Leon busade och lekte kanonbra ihop hela tiden så vi mammor kunde faktiskt ta det riktigt lugnt och prata ifred över flera koppar kaffe och gott fika=) Extra kul att de stannade och åt lunch med oss också, så tråkigt att äta "själva" - barnen fick välja mat själva så det blev spagetti och köttfärssås och alla åt bra=)
Sanna hade också med sig en superfin välkomstskylt som jag beställt av henne, blev kanonnöjd med den - kommer att pryda vår nya ytterdörr fint sen.




Nu på kvällskvisten har jag klippt gräsmattan, blev så fint igen...
Ikväll ska jag vara chaffis åt pappa, väntar på att han vill bli hämtad - är så trött! Får nog slänga mig i duschen innan så jag piggnar till.
Skönt att vara ledig imorgon i alla fall, ska beställa sovmorgon tror jag;)

2 kommentarer:

Tanten sa...

Ja! Sov lääääänge!<3<3<3

Emmas Andra Bullar sa...

Ha en riktigt skön ledighet!
Kram Emma