Mitt liv i ord och bilder....



måndag 27 juni 2011

Lyckliga jag


Slutade ganska tidigt på jobbet idag och åkte och hämtade två glada barn på dagis=) Fick sms av min syster Elin att hon var i Hasselfors så jag bjöd över henne på en kopp kaffe - vad händer då? Jo hon kidnappar mig!!!=) Så jag har spenderat hela eftermiddagen på Marieberg, har shoppat en massa skoj till mig själv=) Fick även naglarna fixade, de blev sååå fina!!! =) Elin & Eva gav det till mig i födelsedagspresent!!! Gissa om jag blev glad!!!=) Lyx! Blev även bjuden på mat - lyckliga lyckliga jag...=) Har verkligen haft en superdupermysig eftermiddag tillsammans med Elin; inga barn att ta hand om, ingen tvätt bara en massa skoj och mys - det här kan jag leva lääänge på!

Har haft så himla bra dagar nu, i lördags kväll var vi ju hemma hos Maria och Andreas och grillade. Vi hade så himla trevligt, alla barnen lekte kanonbra tillsammans och vi vuxna kunde sitta och prata i "lugn och ro". Emilia och Dewin sjöng och dansade med Nellie och Melker och till och med vår Nellie fick vara med - många skratt och mycket bus blev det!! Vi gick hem sent men barnen var pigga och glada ändå...

Igår lekte barnen igen, så kul att Dewin och Emilia har många kompisar här fast de inte är här så jätteofta=) Var ju kanonväder igår så då ville de ju såklart gå ner till sjön och bada, själv tyckte jag att det var svinkallt men tjejerna plaskade på som ingenting (tills det kom en snok simmandes, då sprang de fort upp igen!).


Inga kommentarer: