Mitt liv i ord och bilder....



söndag 12 juni 2011

Bröllop =)


Gårdagens bröllop mellan Pernilla och Andreas var såå himla fint, fällde många tårar i kyrkan=) Nellie fick också vara med i kyrkan och hon tyckte att Pernilla var så himla fin i sin vita klänning. Pernilla var verkligen en jättevacker brud och Andreas en superstilig brudgum. Längtar tills det blir min och Magnus tur=)
Efter kyrkan åkte vi till Finnerödja Parken där det bjöds på en hejdundrandes bröllopsfest=) Förutom trevligt sällskap, god mat och dryck bjöds det på kanonbra underhållning av Mowgli på scenen...och det blidde en hel del dans=)


Idag gick jag upp strax efter kl 16. och har varit ganska så sliten idag...men det var det värt=) Orkade i alla fall med en sväng in till Bauhaus med min älskling för att införskaffa oss varmvattenberedare, unnande oss även lite McDonalds på hemvägen också.

3 kommentarer:

Tanten;) sa...

Nu blev jag rädd! Trodde nästan det var Du och Magnus som var brudparet! Sååå fina!<3 Och att ni glömt eller struntat i att bjuda gamla Tanten!;);) Längtar att få se er som brudpar!:) Hälsa Magnus att det är ok att han gifter sig med någon som har barn!;);)

Hanna sa...

Haha det ska jag säga till honom ;)

Anonym sa...

Åh vilket fint kort på er två! Såå fina!
/Marie Sjöström