Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 14 juni 2011

Mys!


Efter en toppendag på jobbet styrde jag min kos mot lilla Laxå och hem till älskade Familjen Larsson där jag fick träffa världens sötaste Astrid för första gången=) Hon var/är sååå himla söt och liten!! Var så mysigt att få sitta där med henne i min famn och bara njuta - vilken skatt=) Blev allt liite bäbis-sugen men inser att jag är klar med bäbislivet, får njuta av andras små istället.
Kom hem till en busig Elton (lillan sov) och hann att gosa lite med honom innan det var dags för han att sova med. Magnus är åkt iväg till jobbet och jag ska lägga mig i soffan och läsa (och låta mig inspireras av) i min nya bok som jag fått i sommarpresent av föräldrar och barn på mitt jobb - är såå glad!=)
En myskväll helt i min smak med andra ord;)

Inga kommentarer: