Mitt liv i ord och bilder....



måndag 6 juni 2011

Sveriges Nationaldag


Trots den knakiga början på denna dag så blev dagen faktiskt helt underbar=) Tiina och Kristofer fick en underbart söt liten Astrid idag (gissade på denna dag)- GRATTIS till er!!
Jag har haft det supermysigt hela dagen tillsammans med Therese, Kim och Cornelia + mina små=) Nellie och Cornelia har haft det så roligt tillsammans; de har hoppat studsmatta, badat i polen, gungat och lekt i sandlådan=) Vi var också nere vid Hasselfors torg och firade Nationaldagen, där bjöds det på sång, dans och underbart god Sverige-tårta=)


På kvällen busade jag med Nellie och Elton i polen, tänk vad roligt att blir med lite vatten?=) Sen fick vi även lite kvällsbesök av Elin en stund, mycket uppskattat av barnen...de ville inte sova sen!;) Till slut somnade de i alla fall och jag kunde unna mig en sval dusch och lite mer tvättande... Tänk vad mycket man hinner med när gubben är iväg och spelar;)

Inga kommentarer: