Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 31 mars 2010

Trevligt besök..






..av min älskade morfar har vi fått idag=) Satt här på förmiddagen och tyckte lite synd om oss själva här hemma, rastlösa och griniga hela bunten. Då ringer min morfar och säger att han ska komma och hälsa på!!=) Blir alltid lika glad när han kommer, barnen likaså. Idag blev vi bortskämda med diverse påsksaker; jag & Magnus fick en jättesöt påskblomma, och alla 4 barnen fick ett varsitt stort påskägg med en massa gott godis i=) Som "tur" är - äter ju inte Elton godis än, och det vore ju himla synd om det bara skulle gå till spillo så snäll som jag är kan jag offra mig och mumsa i mig det åt Elton ;) hihihi!
När pappa i familjen kom hem kom han på idén om att vi skulle åka ut å kolla på hästar, en idé som lillan blev glad över, så vi tog med oss lite morötter och knäckebröd och letade reda på 2 st villiga hästar att mata=) Gissa om Nellie blev nöjder! Efter det åkte vi till Mullhyttan och lyxade med oss lite pizza hem! Avslutade min kväll med Efterlyst, ett program som inte ska underskattas!!!!

1 kommentar:

Ågrena gård sa...

vart var ni och tittade på hästar?? Vi tittar oxå ofta på hästar här så säg till nästa gång så kan dom titta tillsammans :-)