Mitt liv i ord och bilder....



fredag 5 mars 2010

Lyckliga jag (vi)



Så känner jag mig nu, sååå innerligt lycklig! Det bara bubblar i hela min kropp och hjärtat är alldeles varmt, en såå härlig känsla=) Jag har det så bra, 2 underbara barn & 2 underbara bonusbarn & en man som jag älskar och som älskar mig tillbaka! Sitter nu i soffan med mitt morgonkaffe och njuter av att alla 4 barnen leker tillsammans, alla är så nöjda. Dewin sa till mig förrut att han saknat mig, och så fick jag en kram och en puss!!! Oj vad glad och rörd jag blev=) Hur kan han sakna en sån tjat-tant som jag?? =) Vi har redan börjar planera fredagsmyskvällen, Dewin ser alltid fram emot den...det är nästan det första han säger när han kommer hit!=) För att inte glömma lördagsmyset=) Helgerna när alla barnen är här blir alltid lite mer speciella=)
Igår var jag, barnen och Linda till Sköllersta; oj vad jag älskar den där inredningsbutiken, skulle kunna köpa allt där! Men jag fick hejda mig, hade ju lovat Magnus att vi inte skulle bli panka...hihi! Köpte bara lite fina småsaker, som en hjärtkrans, ett hjärta med texten "fånga dagen", lite ljus och ljusdekorationer=) Efter det åkte vi till Lithells och handlade körv i määängder, gött!
Idag ska jag på klädparty hemma hos Therese, Gangstar-kläder...ska bli skoj=) Ska ta med mig en försenad födelsedagspresent till lilla Cornelia också, hoppas det blir bra för den var sååå dyyyyr, men värd varenda krona! Pernilla, Thure & Madde ska med också. Men jag åker utan barn=) Gör ett barnpass nu och får en paus sen, då hinner jag ladda riktigt inför kvällen.... Hmm..undra vad vi ska äta för gott?

Inga kommentarer: