Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 24 mars 2010

Another good day


Har haft en såå bra dag, känner mig riktigt lycklig i hjärtat! Lämnade lillan på dagis och åkte hem till Sanna med min lille Prinskorv=) Tiina var också där och det var hon som stod för "fikat", känns lite dumt att kalla det fika i och med att det var så nyttigt - fruktsallad, såååå himla gott! Alltid har vi lika trevligt när vi träffas, många goda skratt och liite skvaller...ingen av oss hade något skvaller iofs. så det blidde mest old stuff=) Åkte sen iväg för att hämta lillan, hon är så duktig nu; har inte blöja alls på dagen längre! Begav oss direkt till Hasselfors Wärdshus där Nellies & Eltons morfar var och därmed bjöd oss på lunch! SNÄLLT!
Nu på eftermiddagen kom Tiina, Sanna & Leon på besök...inte illa pinkat av oss att träffas 2 ggr på en dag ju! Jag bjussade på äppelpaj med vaniljsås (som jag för övrigt panikbakade pga fikabrödsbrist). Nellie och Leon lekte så bra tillsammans ända tills Nellie försökte slita av honom kläderna, hahaha!!!

Imorgon ska jag ta med mig Elton till Kyrkis medans Nellie är på dagis. Efter det ska jag hälsa på min kära väninna Carola och hennes små sessor, ska även försöka hinna träffa Ermina en sväng på stan också OCH hämta ett fotografi på Wasa Foto =)
Nu ska jag äta kvällsmat med min älskling och sen blir det EFTERLYST ajj löööv it!

1 kommentar:

T sa...

Haha!! Snygga bilder! ;) Tack för en bra (!) dag igår! Alltid lika mysigt!! :) PUSS!