Mitt liv i ord och bilder....



söndag 21 mars 2010

Fick en ljuslykta...


..av min älskling idag=) Blev så glad för den! Varje påsk sen vi träffades har jag alltid fått en påskprydnadsak av honom och detta år blidde det en liten ljuslykta föreställande en liten tupp som sitter på ett ägg hihi=) Tänk vad mycket påskpynt jag kommer att ha när vi varit tillsammans i 50 år!! Det ni;)
På tal om påsk, kan man börja påskpynta lite redan tror ni? Eller är det liite för tidigt... Är så sugen på att ställa fram påskris och grejer. Förrut ritade jag, Nellie och Magnus påskbrev, det var mysigt men det var nog mest jag som gillade det för rätt som det var satt bara jag kvar hihi! Sen har vi också lyckats tagit det årliga påskkortet på alla barnen, så fint så=) Kommer snart i era brevlådor=)
Idag har varit en så seg dag, sitter fortfarande i pyjamasen...skönt då är jag klar för kvällen;) Eller seg å seg har dagen kanske inte varit, det har varit non stop heela tiden... Mat som ska lagas, tvätt som ska tvättas och hängas, golv som ska dammsugas, disk disk & disk, å ungar som varit trötta och gnälliga...
Imorgon ska jag och mina små åka till Pernilla och barnen, har vi tur får vi kolla på lammungar också=)
Ska lägga mig i soffan nu med min STORA godisskål och kolla på Johan Falk.
Herregud, det blidde 2 blogginlägg denna dag...vart ska detta sluta?

1 kommentar:

Karina sa...

Klart du kan pynta pysen. uppmäre bara. jag la på en påskduk idag. Inte en dag för tidit :)
Kram