Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 10 mars 2010

Vad har denna dag att erbjuda?

Sitter och dricker mitt älskade morgonkaffe och undrar vad denna dag har att erbjuda? Ska lämna lillan på dagis vid kl 9, sen funderar jag på att åka hem igen och fortsätta storstädningen jag påbörjade igår...herregud, kan jag aldrig bara få bli klar? Alltid är det något som ska tvättas, städas eller fixas...
Skulle verkligen behöva måla klart bokhyllan som ska stå i Dewins och Emilias rum, började med den för ca 2 mån sen och är FORTFARANDE inte klar!! Jaja, får se vad som hinns med. Känner inte för något idag...usch...är såå besviken.
Igår var jag med Nellie till bvc på 2,5 års kontroll, det gick kanonbra! Hon fixade allt galant och lite mer därtill, så stolt jag är=) Efter bvc åkte vi och hälsade på moster Jejje i hennes massagelokal och passade på att ta en lunch på kinan också...sååå gott! Efter det passade jag & Nellie på att åka ner till leksaksaffären och shoppa lite, det är ju en massa rea där så vi hittade ganska mycket till ett billigt pris=)
Nä nu ska jag ta hand om mina små...
By the way, min mobil är helt fucked up...fungerar inte alls längre, känner mig helt handikappad utan den!!

Inga kommentarer: