Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 23 mars 2010

Vaccination & påskpynt=)


Lämnade lillan på dagis imorse och tog med mig min lille Prinskorv till Killevippen och bvc för vaccination & vägning. Vaccinationen gick ganska bra även fast han blev lite ledsen, inte kul att få en spruta i varsitt lår=/ Tur att Sanna & Leon var med, för han blev snabbt på bra humör när Leon lekte med honom=) Frida och Svea var där också; Elton och Svea höll varandra i händerna...såå sött=)
Elton Petlon har varit så ledsen nu på kvällen, ont i sina små knubbiga lår så vi gav honom lite alvedon och hoppas på att han får sova i natt.
Nu på eftermiddagen och kvällen har jag och Nellie tagit fram alla påsksaker och pyntat så fint här hemma=) Eva var snäll och kom med ett påskris till oss också, som vi dekorerade så fint... Funderar på om jag ska ha ett påskris i urnan på trappen också? Hade det förra året...får se hur jag gör.

Imorgon ska jag fika med Tiina & Sanna medans lillan är på dagis, kul att kunna träffa kompisar och slippa åka fram och tillbaka!
Nu ska jag mysa vidare i min NYA pyjamas =) Sambon har också fått en!

Inga kommentarer: