Mitt liv i ord och bilder....



söndag 28 mars 2010

Scrapmaraton


Igår tillbringade jag hela dagen på Scrapmaraton i Bergfästet, var skönt att komma iväg en hel dag utan barn för en gångs skull=) Det var ju nästan över ett år sen jag hade tid över för scrapbooking så man kan säga att jag är något ringrostig, men lagom tills jag skulle åka hem kändes det som att jag kom igång och nu är jag så sugen på att fortsätta! Men hur ska det fungera med en busig 2,5 åring och en bäbis som vill ha uppmärksamhet...

Var där med min syster Sofia, min mamma och hennes kompis - de blev intervjuade av NA och gissa om Nellie blev glad när hon såg sin mormor i tidningen=) Elin var också där och erbjöd massage till de som medverkade i scrapmaratonen=) Men tur som man har så slapp jag betala, det är en förmån jag har som syster till en duktig massör=)
Får se vad denna dag har ett erbjuda? Funderar på om vi ska åka in och storhandla...eller om jag ska måla klart Emilias och Dewins bokhylla???

1 kommentar:

Ågrena gård sa...

jag vill oxå ha massage!! skönt med en ledig dag det är du värd