Mitt liv i ord och bilder....



söndag 21 mars 2010

Skitstövel ;)


Kan inte göra annat än att skratta! Herregud vilken liten busunge till dotter jag har=) Nu på morgonen har hon redan hunnit med en rymning iklädd pyjamaströja, badbyxor och vinterkängor - och vädret är väl inte det bästa just nu, snön bara öser ner men det verkar inte störa Nellie när hon springer runt i sina badbyxor! hahaha. Fick i alla fall in henne efter många om och men.
Efter det tyckte jag att det var så lugnt, så jag passade på att plocka undan litegranna i köket; då jag hör henne säga lite argt: SKITSTÖVEL! Blir nyfiken och kikar ut i hallen där hon står med Emilias vinterstövel och har fyllt den med VATTEN!!! Herregud...tror att hon har tittat alltför många gånger på Emil i Lönneberga...hahaha!
Idag har jag i uppdrag att ta det traditionella Påskkortet på alla barnen...gör det varje år, så kul att skicka ut påskkort till nära och kära=) Får se hur det går...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka super härliga bilder du tar på dina barn Hanna!!! Ni verkar vara fulla av mys o bus hela högen! ;)
Hihi... SKITSTÖVEL... *s* En liten Lotta på Bråkmakargatan du har va?! ;)

//Emma L