Mitt liv i ord och bilder....



söndag 7 mars 2010

Härligt vinterväder!


Solen har hittat fram igen, så skönt! Det är nog första gången denna vinter som vi faktiskt kunnat vara ute och njuta av snön! Innan har jag nästan tvingat mig själv att gå ut för att sedan nästan halvt frysa arslet av mig! Men nu är det så skönt ute, vi har varit ute hela dagen idag och igår. Visserligen har jag skottat som en idiot för att man ska kunna komma fram med barnvagn mm. men åh så skönt det har varit=)

Idag tog vi fram Dewins fyrhjuling, mycket uppskattat av alla barn i familjen...mest skoj hade nog det största barnet (Magnus). Han sladdade runt som en galning...stackars Dewin stod bredvid och ville köra...haha...men det hanns med också. Nellie lärde sig också att köra fyrhjuling själv idag, hihi...såg så roligt ut när hon gasade och styrde, min lilla skrutta=) Barnen har haft det så skoj, de har lekt oavbrutet med grannbarnen och det är så kul att se att de kommer så bra överens och hittar på roliga saker hela tiden. =)

Idag har jag också hunnit med att byta gardiner i vardagsrummet, vita gardiner blidde det...såg inte klokt ut med de lila jag satte upp innan...men nu är allt vitt vitt vitt igen!!=) Tack Eva för hjälpen med Elton under tiden!
Nu har jag & älsklingen tryckt i oss pizza, åååh vad mätta vi är! Ska lägga mig i soffan och bara glo på TV=)
Som vanligt har jag för mycket tankar som snurrar i huvudet, kommer jag aldrig att komma över vissa saker? Fy vad ledsen jag blir... Kan inte förstå hur man kan göra såhär??? Måste släppa detta nu, innan det äter upp min hjärna...

Inga kommentarer: