Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 30 mars 2010

Stackars min "Nennie"...


Min lilla prinsessa har blivit sjuk=( Hon är förskyld, hostar och har febertoppar emellan varven...fy, önskar så att jag kunde byta med henne. Finns inget värre än när de små är sjuka! Nu har jag/de haft turen att vara friska nästan jämt så jag ska väl inte klaga, finns de som har det värre...
Igår var vi hemma hela dagen men vi hade besök av Pernilla och hennes fina pojkar=) Det gjorde oss alla glada, hade inte räknat med att någon skulle våga komma hit.. Nellie & Elias hade så skoj med varandra, de pärlade halsband, lekte med bilar och busade! Sen på eftermiddagen blev lillan så febrig och var så ledsen, då satt hon mest i mitt knä och myste; tur att Elton är så nöjd med att bara ligga på täcket med sina gosedjur...
Idag mår hon något bättre, så jag hoppas att det är på bättringsvägen. Nellie själv verkar tycka lite synd om sig själv och säger: "Nennie är huuk"...=(
Får se om hon vill pärla lite halsband sen igen, hon har ju sååå få.. ;)

Inga kommentarer: