Mitt liv i ord och bilder....



lördag 20 mars 2010

Sköna Lördag


Underbart väder ute idag, oj vad det gör mig på gott humör!=) Började dagen med frukost med hela vår stora familj, drack mitt älskade morgonkaffe och läste tidningen - våra barn är med på Hej Baby sidan idag!=) Kortet var hur fint som helst, dock lite suddigt...ska bli kul att få hem det riktiga sen. Efter frukosten lämnade jag min kära familj för att åka ner till Laxå city och soola med Frida. Så skönt att bara få komma iväg någon timme så där, en miniminisemester! Snart ska vi åka iväg och lämna de två stora barnen på kalas i Vretstorp, vi andra åker hem till Magnus mamma och fikar under tiden=)
I torsdags "fyllde" Elton 5 månader, tycker att tiden bara rusar förbi!! Therese & Cornelia hit och hälsade på, alltid lika mysigt när de kommer...synd att vi inte ses oftare bara...men så är det ju när man har små att ta hand om...inte alltid så lätt att få tid över. Iaf så var det så mysigt, Nellie & Cornelia lekte så bra tillsammans och Therese & jag är som systrar=) Nellie fick en superfin klänning av dem och Elton fick en så fin body, såå snällt!
Igår hade vi fredagsmys här hemma i vanlig ordning, got mat och en massa godis, chips och coca cola, tända ljus och vad mer kan man begära en fredag?
Nu ska jag se till så att barnen blir kalasfina!!
Bye

Inga kommentarer: