Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 3 mars 2010

Underbara shopping


med underbara vännen Tiina idag=) Alltid lika trevligt, och så hittade vi allt vi letade efter också! (förutom en kaffefilterhållare som jag veeerkligen behöver!) Tiina köpte jättefina skor till bröllopet, bh och lite annat... Jag själv unnade mig själv 2 tröjor och en scarves (stavas det så??) Blev bjuden på kinabuffé också, oj så gott det var!!! MUMMA=) Efter shoppingen åkte vi till en bröllopsbutik där Tiina provade sin brudklänning; kan beskrivas som sagolikt vacker! Inte lätt att hålla sig från tårar då! Tiina blir en så vacker brud, Kristofer kan skatta sig oerhört lycklig=)

Elton var med oss idag, han var så snäll hela tiden=) Nellie var hemma med moster Sofia, hon var så nöjd. Och det är väl inte varje dag man kan skryta med att man får lagad mat när man kommer hem, såå gott! Tack Sofia=)
Nu njuter jag av lugnet och "ensamheten", båda barnen sover och Magnus är iväg och spelar gitarr=) Det är inte ofta man bara får vara själv och göra vad man vill...=)
Imorgon ska jag och Linda åka till Sköllersta och kolla inredningsaffären där, ska bli skoj!

1 kommentar:

T sa...

Åh jag blir alldeles varm av lycka när jag ser de där bilderna!! :) Underbara tider!!!
Tack så mycket för en underbar dag!! PUSS!