Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 2 mars 2010

Massageinvigning & annat skoj...


Så nu har lillasyster Elin öppnat sin massage!=) Och affärerna ser ut att gå strålande, skönt det! Blev nästan helt klar med inredningen i måndags (igår) och min lilla Nellie var första kund ut, oj vad hon trivdes på massagebänken! haha det är inte många gånger jag sett henne ligga still så länge i vaket tillstånd. Idag var det även en annons utsatt i allas vår egna Laxå Nytt, så boka tider nu!!

I söndags var vi på Ryans dop, så fint! Magnus sjöng...han är så duktig, blir så stolt över honom=)
Idag åkte jag och barnen hem till min älskade mormor och hälsade på=) Nellie hade pärlat ett armband till henne som vi slog in i ett paket som hon fick, det blev hon så glad över! Vi blev bjudna på mat och nybakat bröd, lyx! Nellie passade även på att bada där.
Dessvärre har min lilla skrutta gått och blivit sjuk, hon har feber till och från så hon är ganska hängig... Får hoppas på att hon blir frisk snart.
Imorgon ska jag följa med fiina Tiina in till Örebro för att fixa lite saker till det stundande bröllopet, ska bli riktigt skoj=) Nellie ska vara hemma med moster Sofia och Elton får följa med oss. Om inte Nellie blir sämre, då får jag stanna hemma och vara en god mor, men jag hoppas att hon är piggare imorgon!
Nu ska jag glo på TV...är sååå trött!
MEN ytterligare några bradagar=)

1 kommentar:

Anonym sa...

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm I massage her back and work my way down, pull down her pants and massage her legs, work my way back up her legs and pull off her diaper, massage her bum cheeks and gently reach into her crack, softly push a finger into her little bum hole, gently work her bum with my finger then insert another, work my fingers to stretch her bum so she will be ready to take my c--k soon, pull my fingers out and flip her over, my fingers go into her warm, squishy, soft, tight, bald p--y and gently f--k her, mmmmmmmmmmmm she loves that and spreads her legs, work her good and get her nice and wet, pull my fingers out and suck them then her legs get pulled open and I eat her p---y and get to taste her sweet juices, my granddaughter loves getting her p-s-y licked