Mitt liv i ord och bilder....



lördag 27 februari 2010

Städ, städ & inredning!


Så kan man nog beskriva de 3 senaste dagarna=) Min syster Elin har ju utbildat sig till massör och ska nu öppna eget i Laxå så då har jag hjälpt henne med städning och inredning till den nya lokalen. Vi är dock inte helt färdiga än men vi har kommit en bra bit påväg, det kommer att bli hur bra och fint som helst=) Vi har inrett i svart, lila och vitt och det blir verkligen hur snyggt som helst, ska lägga ut bilder sen när det är helt färdigt=) När jag har hjälpt Elin så har Eva varit hemma med mina små, så man kan väl säga att hon fått prova på mitt liv litegranna=) Så skönt att ha kommit hem och allt är så städat och fint, det är lyx!! Och oj vad jag saknat mina små när jag varit borta hela dagarna! Fast jag ska vara ärlig och säga att det var såå skönt att ha fått lite "fritid" också=) hihi!
Idag ska jag bara vara hemma och njuta av min familj - härligt!=)
Imorgon ska vi på Ryans dop, Magnus ska spela=)
Förresten om ni är nyfikna på Elins massage kolla hennes hemsida: www.ailosmassage.se Hon är riktigt duktig!!!
Puss

Inga kommentarer: