Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 9 februari 2010

Eltons dop avklarat!

Då var det gjort; min lille prins är nu en döpt pojke=) Känns skönt att ha det avprickat på listan också;) Dopet gick bra och det var så fint (om man bortser att Elton skrek mer än halva tiden). Magnus sjöng låten som han skrivit till Elton; "En far & en mor", så underbart fin text! Mina barndomsvänner sjöng också en sång "du är aldrig ensam" (Mauro Scocco), och det var såå himla vackert, kunde verkligen inte hålla mig från tårar hur mycket jag än försökte! Är så tacksam över att de ville sjunga, de sjöng även på Nellies dop=)


Efter dopet bjöd vi på fika i församlingshemmet, hade beställt såå fina tårtor till Elton och även en doptårta till morbror Peter som döpte och konfirmerade sig precis innan Eltons dop. Till alla barnen hade vi fixat fiskedamm, tror att det var väldigt uppskattat=) Elton fick sååå mycket fina presenter, så tack till alla!!!!!!
Igår var jag iväg till Killevippen och vägde min lille prinskorv, han väger nu 6240g och är heela 65 cm lång - en lång kille! Nellie var också med till Killevippen, hon hade riktigt kul med Tilla som också var där. På kvällen var vi på barngympa och även då var Tilla med; alltid lika roligt att kolla på när de fixar och leker=)
Funderar på att åka och hälsa på Mia idag medans lillan är på dagis, men nu verkar det som att hon hellre vill vara hemma...får ser hur det blir!
Bye!

Inga kommentarer: