Mitt liv i ord och bilder....



söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag


Åh vilken dag det har varit, så underbart mysigt har vi haft det hela familjen=)
Vi bestämde oss att ta med barnen och gå ner till sjön för att grilla korv med pappa och Eva. Solen sken och det var så vackert. Tänk att korv kan smaka så gott ibland?=) Nellie tyckte att det var så skoj att vara nere vid isen medans jag var livrädd och trodde typ att isen skulle braka sönder...haha! Iaf var det så mysigt att bara sitta där och umgås i det fina vintervädret allihopa=)

Som alltid på alla hjärtans dag bakar jag alltid en "alla hjärtans dag tårta" och så blidde det i år också=) En fin tradition som jag absolut måste hålla vid liv, även om jag inte gillar tårta speciellt mycket, eller tycker om att göra den + att den aldrig blir speciellt vacker... Men jag tror ändå att den uppskattas av mina nära och kära=)
Så ytterligare en till bradag i mitt liv, precis så som alla hjärtans dagen ska firas enligt moi!

Inga kommentarer: